Euskal-Encodings Tropeltxoa (tropela.net) Parte Hartu!

Sortzailea Arsenicum, 2006ko Irailaren 26a, 14:04:04

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Arsenicum

Aipamenaren egilea: getxoztarra  Noiz: 2008ko Ekainaren 20a, 18:12:06
Aju, anima zaitez kiniela egiten!

+1

Ta Aju bakarrik ez! Jende gehiago!!

Indurain erretiratu zanetik ez dot horrenbeste jarraituten txirrindularitza. Apuntatzen danari bardine pasatuko dako.
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

Taichisan

Ia, inork ez du zereginik ARSENICUM HANDIAREN aurkaXDDDD

beti tropeletan sartzen danean beti irabazten du eta, aztikeriren bat eukiko dauXDDDDD

Zorte on guztioi jeje
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Arsenicum

#137
 Bueno bueno, exageratu barik.... nik ez dot "Euskal-Encodings" tropeltxo bat bez irabazi, ta Jonnydbz-k bez. :lol


Botas:  Tour 2007, Giro 2008

Getxoztarra: EH Itzulia 2008, Vuelta 2007

Barraplaust: Munduko Txapelketa 2007


Nik Hiru itzuli handietan egin dot podioa. Hori bai ez deuela inork in!



PD: Taichisan, hemen idatzi dozu... bardina kostatzen da kiniela egitea. :whistling (Aju.... :whistling), Darko.... :whistling
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

jonnydbz

Aipamenaren egilea: Arsenicum  Noiz: 2008ko Ekainaren 20a, 20:47:36
Bueno bueno, exageratu barik.... nik ez dot "Euskal-Encodings" tropeltxo bat bez irabazi, ta Jonnydbz-k bez. :lol
Nire txirindularitza ezagutzekin irabaziz gero zuentzat oso umillantea izango zen...
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Aju

Eske aber, futbolekoa balitz edo, ba bai, baina nik txirrindularitza......... ziklismoko Casas ta Aranzubiak aukeratzeko gai naz, eztaukat ideia putarik :xD :xD :xD :xD

getxoztarra

Aibaa! Ez nekien hain palmares ona neukanik euskal encodingseko tropeltxoan. Botas garai bateko Indurain bezala konparatu ahal da itzuli handiak irabazten ta niri Olanogaz, txirrindulari handia baita ere baina Iberiar penintsulatik kanporako itzulietan huts egiten.

getxoztarra

Azkeneko deialdia tropeltxora sartzekooooo  :behi

Aju

Ta ez da azken deialdi bakarra.... :whistling

barraplaust

Gixajoak, nere alde egin behar zenuten apustu... Aurtengoan ez dut barkatuko, ikusten dezue ala??  :lol :lol
Soilik herriak salba dezake herria.

Arsenicum


Biherko kronoagaz puntu batzuk kenduko dotzutez... ondino tourra oso luzea da!
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

getxoztarra


jonnydbz

Postuaren zenbakia gero eta handiagoa bada hobe ez??
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Aju

Aipamenaren egilea: jonnydbz  Noiz: 2008ko Uztailaren 08a, 13:49:34
Postuaren zenbakia gero eta handiagoa bada hobe ez??
Keba, "zenbakia zenbat eta altuagoa orduan eta hobeagoa" bankuan daukazun diru kopuruagatik bakarrik esan daiteke, beste zentzu guztietan txarra da mundu honetan XD

Arsenicum

#148
 Atzo esan bezela... gaurko etapagaz gorantza in dot. Gaur 255. geratu naz. Baie Jonnydbz!!! 130.na!!


4. Etapako sailkapena



Sailkapen Nagusia




Barraplaust momentuz kontrario barik.

Geuk egin ezean, gureak egin dau.

Jotake[EH]

Nik ez dut irabaziko zeren justu asteburuan baino lehenago egin nun taldea eta LEsakatik bueltau eta ikusi nun 3 txirrindulari ez zuetela korritzen