Fernando Amezketarra - Grabaketaren egoera

Sortzailea Arsenicum, 2006ko Uztailaren 21a, 12:59:54

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 2 Bisitariak erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Arsenicum

Herenegun konturatu ginen Aju ta biok etbsaten Fernando Amezketarra dagozela ematen. Atzokoa ta gaurkoa dauzkat nik. Ajuk beste bat gehiago. Jarraituko dut grabatzen baina igual badago norbait lehendik zerbait grabaturik daukana.



Ah! eta Sylvan eta Alex eta Alexis ere ematen dute.

Agurr
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

Aju


Arsenicum

Bai baa uste dot asteazkenean amaitzen dutela emisioa :cry:
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

Aju

Ba... lasai, hori betikoa da, gero gutxien espero dugunean jartzen dute berriz.

Arsenicum

Ba egia da bai, ze gaur ez da egon Fernandfo Amezketarra, baina bihartik aurrera berriro badago.
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

Aju

Arsenicum, zelan zabiltza Fernandoren grabaketan? Eske ikusten dudanez hartzen hasi zinetan hona atalen bat errepikatu egin dute, uste dut, eta en kanbio 'Espainiako erregea' atala (serieko onena XD) ez dut ikusi programatuta.

Arsenicum

Ba grabatzen nabil, 8 kapitulu dekotaz xvidera pasatuta. Grabatuta batenbat gehiago. Bi bider huts egin dut grabatzerakoan. Lehehengoan argia joan eta data aldatu zenez ez zidan grabatu eta bestean, TDT sintonizadorean ETBSat jarri beharrean ETB1 utzi nuen jarrita, eta berandu konturatu nintzen. :oops:

Den dena ezin da.
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

Arsenicum

Datorren astelehenan, Irailak 18 berriro hasiko dira Fernando Amezketarra ematen.



Ordenean hasi badira, Zuloak zulo da lehenengo atala. Ia oraingoan guztiak grabatzen ditudan eta seria banatzen hasten garen.



01 Zuloak zulo (Irailak 18 )

02 Fernandoren aharia (19)

03 Ilargitik eroritako bi fraile (20)
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

Aju

Uf, eskerrak adi zauden ze ni ya ahaztuta nengoen... Bueno, gainera ordena ere jakingo dugu horrela  :D

orionatk

ni ere saiatuko naiz egunero hartzen baina ez dut ezer ziurtatzen...

Arsenicum

Hemen atal gida jarri dut oraindik osatugabea:



http://aokromes.clanogre.net/phpBB2/viewtopic.php?t=365



 Momentuz atal horrek dauzkat avi formatuan. Ikusten denez emisio bakoitzean nahi duten moduan ematen dituzte atalak. Beraz atal gida egiteko ez dakit zelan egingo dudan. Seguruenik Irailak 18ko emisiokoak jarraituz, benetako ordena den ez dakidan arren.



19 atal dauzkat. Uste dut 26 zirela guztira.
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

Aju

Bueno, ikusita proiektu hau nahiko aurreratuta dagoela eta 6-7 atalen kontua dela osorik edukitzeko, kanpora atera dut bere subforo propioarekin. Hariaren titulua editatu dut subforoarenarekin ez koinziditzeko, izen berdinarekin arraro geratzen zen.

Arsenicum

Ondo, ondo! Dvdtatik ripeatzen noala, konturatzen nabil ez dela 6-7 atalen kontua. Gutxiago izango dira. Pilatuta daukadana amaitzen dudanean esango dut. Eta gero ia etbsatetik hartzen ditudan falta zaizkidanak.
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

Arsenicum

Begiratuta neuzkan dvd guztiak bat izan ezik eta 3 atal falta zitzaizkidan. Ajuri esanda nion 3 zirela. Erbia, gosea eta Espainiako erregea. Baina oraintxe bertan Espainiako erregearena aurkitu dut begiratu gabeko azken dvd horretan. Eta barikuan erbia kapitulua emango dutenez... dena ondo badoa barikuan atal baten faltan egongo naiz. Ia falta dena ere laster ematen duten eta seriea banatzen hasten garen.



Banatzeko talde bat egitea da komenigarriena. Apuntatu nortzuk nahi dozuen izan eta pando bidez edo pentsatuko dugu zelan denon artean banatu. 5 edo gehiagok daukagunean, emulen sartzeko denok era batera.
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

Aju

'Espainiako erregea', hori bai mitikoa!



Uf, ba nik ezingo dut ezer egin distribuzioan, entre ke DBZ/GT, One Piece + sorpresa bat (misterioa :P) , ezin dut emulea kendu, bota 300mb baino gehiago atal bakoitza, eta 120GBko disko duroa... Emuletik ere ikusten duzuenez, zail daukat, Sakurako 2 atal ere distribuitzen laguntzeko jaitsi nuen eta ezabatu egin behar izan ditut, ikusten duzuenez 150mb guarrori ere begira nabil, asike atera konklusioak ??



Por cierto, bada hilabete baino gehiago Yomaren rawak jaitsita daudela. Ea hurrengo taichisanekin geratzen zarenean ahal diozun materiala pasa.