HD Euskeraz

Sortzailea KafesneBikaina, 2013ko Ekainaren 05a, 10:37:52

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

KafesneBikaina

Kaixo.

�HD-n euskarazko filmak ateratzeko lekurik daukazuten edo proiekturik?. Nik HD-n Euskerako filma bat daukat eta geiago egin ahal izango nituzke (euskerazko audioak HD filmei sinkronizatu).

Baita galdetu nai nuen ea Torrent bidez konpartitzeko aukera dagoen foru onetan.

burrundaie

Aipamenaren egilea: KafesneBikaina  Noiz: 2013ko Ekainaren 05a, 10:37:52
Kaixo.

¿HD-n euskarazko filmak ateratzeko lekurik daukazuten edo proiekturik?. Nik HD-n Euskerako filma bat daukat eta geiago egin ahal izango nituzke (euskerazko audioak HD filmei sinkronizatu).

Baita galdetu nai nuen ea Torrent bidez kompartitzeko aukera dagoen foru onetan.

Lehengo eta behin ongi etorri gurera KafesneBikaina. Momentuz HD filmentzat ez dago leku berezirik, haien kopurua hain murritza izanik (tamalez) horren beharrik ez baitugu ikusi. Film guztiak batera jartzen ditugu beraien kalitatea edozein dela ere. Hori bai, publikazioaren ezaugarrietan artxiboaren berezitasunak aipatu egiten dira, jendeak jakin dezan, besteak beste, nolako kalitatea duen jarritako bertsioak. Zure film guztiak ongi etorriak izango dira foro honetan; alde horretatik animatu nahi zaitut gurekin kolaboratu dezazun eta nahi dituzun aportazioak egiteko gure ateak beti zabalik izango dituzu, noski.
Azkenik, artxiboak elkartrukatzeko guk deskarga zuzena erabiltzen dugu; ondo hausnartutako erabakia da berau: Torrent erabiltzeko gutxitxo baikara foroan eta eraginkortasuna galduko luke.

jonnydbz

Ongi etorri KafesneBikain! Burrundaiek erantzun dizu jada, hemen gauza gutxi daude HDn, nahiz eta dena ongi etorria den!

Gogoan daukadan film bakarra Gran Torino da. Animazioan gauza gehiago daude DBZko film batzuk, Porco Rosso, Totoro Auzokidea, Chihiroren Bidaia, Sakura seriea, eta ez dakit zerbait gehiago dagoen. Hala ere, ez dakit hemendik zeozer eskuragarri dagoen oraindik.
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

KafesneBikaina

Aipamenaren egilea: burrundaie  Noiz: 2013ko Ekainaren 05a, 20:33:36Azkenik, artxiboak elkartrukatzeko guk deskarga zuzena erabiltzen dugu; ondo hausnartutako erabakia da berau: Torrent erabiltzeko gutxitxo baikara foroan eta eraginkortasuna galduko luke.

Ulertzen dut, logikoa iruditzen zait euskara bakarrik dagoen bideoentzat baina HD filmak erdera eta V.O. audioak ere badaramate traker publiko batean populartasun askoz aundiagoa izago luke..

Taichisan

Aupa Kafesnebikaina!
Ba niri ez zait txarto iruditzen, egia esan batzuetan pentsatu izan dut muntaiak 1080p-n egitea baina noski, denbora falta dut ia ona etortzeko, ba ezinezkoa hori egiteko. Orain, zuk arduratzen bazara gutxika gutxika titulu batzuk ateratzea bapo izango litzake!
Torrent.ari buruz egia da oso gutxi garela onura atera ahal izateko baina, nik nahiago dut torrent bat iturri trinkoekin egia esan, orduan ez legoke arazoa, torrent bidez jartzea eta besteok deskarga zuzenera berrigotzea, ez?
Orduan nik argi berdea emoten diot proiektuari, eta titulu dexente edukitzen badugu ba beste atal bat egingo genuke "FILMEAK HD" formaturako :keinu:
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

MikelEiza

Taichisanekin guztiz ados.

Nik nahiago ditut filmak HD formatuan eduki, 1080 ezinezkoa baldin bada 720rekin ere konformatzen naiz. Bere garaian animazio film batzuk; Ice Age eta eta Planet 51, jaitsi nituen muntaia egiteko, baina denbora falta eta alperkeria dela eta, azkenean ez nituen egin. Beraz, niregatik ere aurrera!!!!

KafesneBikaina


jonnydbz

Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa


jonnydbz

Kaixo KafesneBikain, hari hau irakurtzea komeni dela esatea ahaztu zait:
Seriei Buruzko Informazioa eta Elinkak Era Honetan Jartzeko Proposamena

Hari guztia antzera agertzeko gehienbat, eta foro honetan edukia euskeraz jartzea ezinbestekoa iruditzen zait niri, kasu berezietan salbuespenak eginez noski.

PD: mediainfoa jartzeko spoiler botoia ere erabil dezakezu, bestela mezua oso luzea gelditzen da
PD2: ni bai astuna XD
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

KafesneBikaina


jonnydbz

Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

KafesneBikaina

22 pertzona artxiboa jeizten utorrent-en arabera  :pozik: