One Piece amaitu al da?

Sortzailea baronluigi, 2009ko Urtarrilaren 28a, 13:42:46

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

baronluigi

Joer, ARAIT-en atal guztiak erosi zituztela uste nuen, baina 3-garren denboraldia besterik ez dute erosi

Arait-ek 155-.garren ataleraino egin zuen erosketa, eta urte erdi geroago falta ziren 40 atalak erosi zituzten.

Ba dirudienez, ETB-ek 155 bakarrik erosi ditu, gaur, One piece-ren ordutegian, beste telesail bat emititu baitute.

Kabroiak

Taichisan

Ez, eta argi utzi nuen emisioak hasi baino lehenago, Irusoinek 106 atal berri bikoiztu ditu, ta hori segurua da. Beste gauza bat da etbk nola emititzen dituen, dena den programatuta zegoen one piece gaurkorako, gauza arraroa litzake ez emititu izana, dena den grabatuta dudanez begiratuko dut geroxeago.

p.d: teletextoan jartzen dau keroro, mutiko eta one piece, zeren badirudi keroro orain pixkat lehenago emitizen hari direla hutsunetxo bat geratzeko ta Mutikoa sartzeko.
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

baronluigi

Aipamenaren egilea: Taichisan  Noiz: 2009ko Urtarrilaren 28a, 14:03:15
Ez, eta argi utzi nuen emisioak hasi baino lehenago, Irusoinek 106 atal berri bikoiztu ditu, ta hori segurua da. Beste gauza bat da etbk nola emititzen dituen, dena den programatuta zegoen one piece gaurkorako, gauza arraroa litzake ez emititu izana, dena den grabatuta dudanez begiratuko dut geroxeago.

p.d: teletextoan jartzen dau keroro, mutiko eta one piece, zeren badirudi keroro orain pixkat lehenago emitizen hari direla hutsunetxo bat geratzeko ta Mutikoa sartzeko.

Ongi da, eskerrik asko abisatzeagatik. Susto handi hartu det xD

Taichisan

Ba arrazoi duzu, ez dute gaur emititu, zihurasko oraindik bikoizten daudenez gero pokemonen antzera gertatuko zitzaien, gogora dezagun 52ataleko 2 tandetan bikoizten daudezela, ta 2 atal erreserban eukita kontuak ateratzen dira, 50 atal berri emititu dituzte, nik uste pixkat itxarongo dutela geratzen diren beste 54 atal emititzen hasteko, Etbko hauek logikak beti aputzen dute beti eta... ;tximuzoro
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

baronluigi

Eta nik galdetzen diot nere buruari...Arait-i erosi beharrean,zergaitik ez dizkiete atalak K33 erosten? Hauek erosi edo emititu zuten azkenengo atala 290garrena zen xD

Taichisan

Aipamenaren egilea: baronluigi  Noiz: 2009ko Urtarrilaren 29a, 01:00:57
Eta nik galdetzen diot nere buruari...Arait-i erosi beharrean,zergaitik ez dizkiete atalak K33 erosten? Hauek erosi edo emititu zuten azkenengo atala 290garrena zen xD
K3 ez delako distribuidora ta katalanek japoniatik hartzen dutelako material ia guztia. Etbk inoiz ez du egin ta ez da orain asiko, estatu osoan dauzkaten atal kopuru berdina eukiko dugu guk ta listo. Ta ez sartu katalanak ze denok dakigu beste era batera moldatzen direzela beraiek, askoz gehiago ulertzen bait dute gazteria ta animearen kultura.
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

baronluigi

Aipamenaren egilea: Taichisan  Noiz: 2009ko Urtarrilaren 29a, 01:07:15
Aipamenaren egilea: baronluigi  Noiz: 2009ko Urtarrilaren 29a, 01:00:57
Eta nik galdetzen diot nere buruari...Arait-i erosi beharrean,zergaitik ez dizkiete atalak K33 erosten? Hauek erosi edo emititu zuten azkenengo atala 290garrena zen xD
K3 ez delako distribuidora ta katalanek japoniatik hartzen dutelako material ia guztia. Etbk inoiz ez du egin ta ez da orain asiko, estatu osoan dauzkaten atal kopuru berdina eukiko dugu guk ta listo. Ta ez sartu katalanak ze denok dakigu beste era batera moldatzen direzela beraiek, askoz gehiago ulertzen bait dute gazteria ta animearen kultura.

Eta diru gehiago inbertitzen dute gaian xD, a zer zortea :3