EUSKAL-ENCODINGS TB

Sortzailea Taichisan, 2009ko Urtarrilaren 25a, 16:25:01

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Taichisan

Bai,azkenean lortu dut On-line telebista bat sortzeko proiektua egitea ta dohain.
Jada badaukat kanala eginda, orain falta da gauzak igotzea ta programazio bat eratzea.
www.mogulus.com webgunean egindako telebista da ta antza denez guztion artean igo ahal ditugu gauzok baita ere gestionatu, egin behar duzuen bakarra da registratu, ta gero niri esan euskal encodings tb barnean sartzeko, ta gero programazio interesgarri bat dogunean eta emititzen hasi, baita ere logotxoren bat beharko genuke, inork egin ahal badu logoren bat, naiz era Beta bat izan eskertuko nioke^^

www.mogulus.com/euskalencodingstb
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

AKET

Oso ondo dago, baina pantaila osoan ikusi daiteke? eta programazioa non jartzen du?

shanks_op

niri ideia ona iruditzen zait, baina audio ezin dut entzun
pepito tolejo ataca de nuevo!!!! EITB no tokes los cojones espa?ol!!

Taichisan

Oraindik ez dekot izan astia probak egiteko badirudi eta bideoak direktoki igo ahal direla, youtuberen antzera, baino esan nahi nizuena zera da, probak egingo ditudala ta ya gutxi gora behera programaziotxoren bat dudanean esango dizuedala, dena den badakizue guztiok parte hartu ahal dezakezuela eh? :silba:
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

AKET

Edo zertan lagundu ahal badugu ezaiguzu egin ahal duguna, nikbehintzat prest nago, gainera ordenagailuan paintaila osoan eta ondo ikusten bada, nik kanal bat gehiago bezala ikusiko dut noski.

Aju

Ko?o, nik horrelakoetatik zenbat futbol partidu ikusi ditudan...