Eutsi!

Sortzailea Jotake[EH], 2007ko Uztailaren 04a, 15:58:23

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Jotake[EH]

Badauka norbaitek eutsi filma?

hautsa

e? norbaitek ba al deko? eta kutsidazu bidea ixabel pelikula euskeraz?

Taichisan

Darko:
Ez, oraindik ez dute DVD ediziorik atera, baino laster kaleratuko dela esaten dizut.

Hautsa:
Moderatzaile bezala esan behar dizut EUTSI! filmegaz dela post hau ta ez kutxidazu bidea ixabelentzat(beste post batean dagoena).
Zure galderari erantzungo dizut, badago edizio oso on bat EITB produktuak atera berri duena, filmea ta telesail oso osoa DVDan DIGIPACKen ta ELKAR dendetan 14? truk dagoena. Ez dot uste inork ripeatuko duenik prezio horretan egonda.

Ongi izan euskal encodings zaleokXD :jack
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

darko

Aipamenaren egilea: Taichisan  Noiz: 2007ko Irailaren 07a, 01:03:54
Darko:
Ez, oraindik ez dute DVD ediziorik atera, baino laster kaleratuko dela esaten dizut.

Nik ez dut ezer galdetu XD
Baina eskerrik asko informazioagatik.
Hizkuntza bat ez da galtzen ez dakitenek ikasten ez dutelako, inperialistek eurena inposatzen dutelako baizik

Arsenicum

Aipamenaren egilea: Taichisan  Noiz: 2007ko Irailaren 07a, 01:03:54
Hautsa:
Moderatzaile bezala esan behar dizut EUTSI! filmegaz dela post hau ta ez kutxidazu bidea ixabelentzat(beste post batean dagoena).

Taichisan, lehenengo Eutsiri buruz galdetu deu ta gero bide batez ixabelen dvdari buruz galdetu deu... :whistling

Aipamenaren egilea: Taichisan  Noiz: 2007ko Irailaren 07a, 01:03:54badago edizio oso on bat EITB produktuak atera berri duena, filmea ta telesail oso osoa DVDan DIGIPACKen ta ELKAR dendetan 14? truk dagoena. Ez dot uste inork ripeatuko duenik prezio horretan egonda.

Inork? Seguru? :whistling

Nik ez dekot dvdrik... ezpabere... :whistling
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

MikelEiza

Nik esan nuen herriko jaiak bukatu ostean ripeatzeko prest nagoela eta bihar da azken eguna; laster igoko ditut.

Jotake[EH]